Connect with us

INSPIRASI

“Si Rupa Biasa M4ti-Matian Dikec4m, Yang Cantik Disokong Kacau Rumah Tangga Orang”

Published

on

“Si Rupa Biasa M4ti-Matian Dikec4m, Yang Cantik Disokong Kacau Rumah Tangga Orang”

Tidak dinafikan, sejak kebelakangan ini hangat diperkatakan di media sosial mengenai isu orang ketiga yang mengganggu rumah tangga.

Perkara itu turut mendapat perhatian pelakon Ika Nabella yang meluahkan pendapatnya mengenai isu berkenaan serta takut untuk membuka media sosial susulan banyak kisah orang ketiga.

Malah, Ika melihat jika orang ketiga itu rupa biasa-biasa pasti akan dikecam namun jika rupa paras yang cantik pasti akan disokong.

“Seramlah buka media sosial. Timeline sekarang entah apa-apa. Kisah ‘homewrecker’ bersilih ganti.

Nampaknya si rupa biasa-biasa mati-matian kena kecam kalau tak kuat mental memang breakdown tapi si cantik ada pula yang sokong macam tak salah kacau rumah tangga orang. Begitulah dunia mana pernah adil,” tulisnya.

Dalam pada itu, Ika mengatakan lelaki yang jujur adalah lelaki yang boleh menjaga hati isteri, mengawal nafsu serta kehendak.

“Secara logik, ada ke lelaki yang tak suka jadi rebutan? Tapi mereka ini jaga hati isteri kawal nafsu, kawal kehendak. Ada yang jujur mengaku “tak sanggup bini aku gila”, itu baru lelaki.

“Tahu-tahu ada skandal, ada bini lain, itu orang Penang panggil ponen, bukan lelaki. Sekian,” tulisnya.

PERHATIAN: Pihak Admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Majalah Perdana Ya.

Sumber : ROTIKAYA

Continue Reading
Advertisement

Trending